czwartek, 27 czerwca 2013

Witam, witam! #1


Witajcie!  Więc tak, dziś postanowiłam założyć bloga, którego prowadzenie marzyło mi się już od dawna. Dziś w końcu się zdecydowałam. Także, blog będzie o wszystkim, o moim dosyć ciekawym życiu w Szwecji, inspiracjach, muzyce jak i moich zainteresowaniach czy modzie.


Kilka zdań o mnie: Jestem polką mieszkającą w Szwecji od ponad 3 lat. Chodzę tam do 8 klasy (2 gim). Dużo czasu spędzam z przyjaciółkami i znajomymi, a teraz część tego czasu poświęcę Wam. Często odwiedzam Polskę, rodzinę i przyjaciół. Więcej innym razem, a teraz zostawiam Wam jeszcze moje zdjęcie :) Mam nadzieje że blog się spodoba i zapraszam do czytania go! :)
 

PS. Blog nie powstałby bez pomocy mojej przyjaciółki Anii
która zadbała o fajny nagłówek i całość, dziękuje kochana :* 

/ Wikson


14 komentarzy:

  1. O, w Szwecji :) cikawie, bede zalgadac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada ;)
    Obserwuję ;D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. superowo krowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :)

    fuckingdelusional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes taka zajebista *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. będę tu na pewno zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post ;) Blog również.

    Obserwuję i liczę na to samo
    http://world-by-mania.blogspot.com/
    Jest wakacyjny post :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z blogiem :)
    Obserwuję i może zainteresuje Cię także mój blog :)
    http://monchatblanc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tu :))

    Zapraszam na mojego nowego bloga, na którym dodaję recenzje kosmetyków
    http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to powodzenia ,będę zaglądać tu do Ciebie:)
    Dzięki za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia, ja też zaczynam ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie : LOVEANADVANILLASCENT.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń