niedziela, 6 października 2013

new new new #18

 Hai, co tam u Was? U mnie okej, jestem naszykowana do szkoły i zostało mi trochę niedzielnego czasu więc postanowiłam napisać posta.  W ostatnim czasie zakupiłam kilka rzeczy i pokaże je Wam w tej notce :)

Ostatnio wróciła do mnie moja miłość do dresów! Zwykłe przyjemne dresy są super opcją na dłuugie i chłodne dni w szkole. Jestem fanką tego stylu, dlatego też planowałam zakup jakiś spodni dresowych i bluzy. Jak myślałam tak zrobiłam, znalazłam świetne, przyjemne dresy w Cubus'ie :)  Wybrałam róż ponieważ nie jest on częstym kolorem w mojej garderobie i pomyślałam że czas to zmienić.

         
Do tego bluza, mój wybór to biel. Kolorki ładnie razem wyglądają.
   spodnie-199kr,99pl/ bluza-199kr,99pl 

Zakupiłam także granatowy sweterek z ładnym skórzanym paskiem, także fajna opcja do szkoły.
 
H&M, 199kr


Jesienny komin

H&M, 80kr

Dostałam także te śliczne lordsy, mam nadzieje że założę je jeszcze w tym roku, być może w słoneczny ciepły jesienny dzień.
Oby tak, bo bardzo mi sie podobają, kolor różowy ostatnio wydaje mi się taki uroczy :)
Buty są także dobrej firmy więc mam nadzieje że będą u mnie długo w garderobie. 

Blink, ceny niestety nie znam bo dostałam je, ale patrząc na buty tej firmy (balerinki,lordsy) mogły kosztować od 250kr do 450kr.

I narazie to wszystko.
Mam jeszcze tylko jedno pytanie do WSZYSTKICH. 
Chciałybyście zobaczyć jak robię swój dzienny make-up? Czy to dobry pomysł na następną notkę?
PISZCIE W KOM  :)


Miłej niedzieli, do następnej! CAŁUSKI,  Wikson

Jesienny komi

22 komentarze:

  1. ja dres to tylko po domu, na wf, albo na spacer ;p
    fajne te czerwone butki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :)
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :>
    Obserwuję <3

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny sweterek :3
    No pewnie zrób takiego posta :) Jestem za ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy;* obserwuję,licze na rewanż,zapraszam http://izabelkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki są przepiękne :) Będę zaglądać tu obseruję i zapraszam do siebie :)

    http://loreleifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek :)
    Obserwuję :D

    http://formidaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za obserwacje i ja tez oczywiście obowiązkowo obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny sweterek! i świetny komin ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy ;D
    dawaj ten makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O świetne rzeczy :) A co do makijażu to pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi co kupilas na chlpdnie dni?
    naspiz taki psot
    !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy! Buciki, komin i sweterek z hm <3
    Proszę, zajrzyj do mnie! www.mniamii33.blogspot.com
    Pozdrawiam :*
    Obserwacja za obserwację? Ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne buty! :D

    wpadnij jeżeli ci się spodoba zaobserwuj i dodaj komentarz z linkiem do bloga chętnie się odwdzięcze :*
    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny dresik ;) jesli to dress oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek i lordsy są super!!!
    Obserwujemy? ja juz
    www.yulianathreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy są cudowne, ale mnie najbardziej spodobał się komin i sweterek. :))
    Zapraszam do siebie: http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? Odwdzięczam się. :)
    PS: ZAPRASZAM DO BRANIA UDZIAŁU W KONKURSIE: http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/2013/10/konkurs-z-firma-modatotu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy:) jasne że chcemy zobaczyć post jak robisz make-up:)dodaję do obserwowanych, jeśli chcesz równiez mnie zaobserwuj.. pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy :) Dodawaj ten post o makijażu! Powodzenia w blogowaniu :)
    karsheus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń