piątek, 6 grudnia 2013

knock knock, december here #21


Hello

 Ł
atwo zauważyć że prawdziwy grudzień  się zaczął, jest śnieżnie i zimno, niedługo święta, a ja tego wieczoru chill'uje w domu. Miałam napisać w tamtą sobotę ale przespałam ją po piątku hehe :P Powiem tylko że było suuuper i odsypiałam całą sobotę i niedziele, możecie sobie wyobrazić co się działo. Ha ha.
Tak czy inaczej ten tydzień był meega,  mimo szkoły leciało mi bardzo pozytywnie. Dawno tak nie było! :)

Dziś byłam w szkole tylko 2h, potem sprzątałam w domu i tak mi leci piątek.
W dodatku żadnych lekcji na weekend. Jest OK!

Zaraz jeszcze tylko naszykuje notkę na jutro i do następnej  :)

Btw, I LOVE SELFIES!
 




Więc do następnej, już jutro!

PS. Zaobserwuj mnie na instagram'ie :
VIKTORIAPATRICIA
// WIKSON // 










12 komentarzy:

  1. fajne zdjecia :)
    ja za to mam niestety troche nauki na weekend..

    OdpowiedzUsuń
  2. również dodaję do obserwowanych :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś ładna :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. siemanko co tam slychac ludzie wyszłam se z krzychnówka jestem na wolnmsoci

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia! Bardzo fajne zdjecia!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam twój blog, piękne zdjęcie i dziękuję za taką ocenę mojego bloga i że ci się tak podoba, pozdrawiam ja twojego bloga juz od dawna obserwuje, a ty? jezeli nie to do dzieła:)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje posty są ciekawe, przemyślane, widać, że blogowanie to Twoja pasja i że wkładasz w to dużo serca! Jaki planujesz zrobić kolejny post?

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja 6. wcale nie byłam w szkole :)
    śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo interesujący blog, podoba mi się u Ciebie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, jestem Sabinka, muszę przyznać, że bardzo ciekawie opisujesz twojego bloga, niesłychanie życzliwie na niego wejdę napewno kiedyś, pozdrawiam Ciebie, całusy !

    OdpowiedzUsuń