czwartek, 26 września 2013

IPHONE 5 #15

 
Dawdno mnie tu nie było ale ostatnie 2  tygodnie były tragiczne, gorączka nie schodziła przez kilka dni, kaszel i ból głowy i pleców. Tak czy inaczej PRZEŻYŁAM i pisze do Was teraz.

 Poza tym w ostatnim czasie więcej się nie wydarzyło, szkoła i takie tam. Jedynym BAAAM było to że dostałam  Iphone5. Musze powiedzieć że jestem z niego zadowolona, w porównaniu do mojego wcześniejszego Iphone4 jest o wiele lepszy.

 Lepsza kamera, ładniejszy wygląd, lekkość, większy wyświetlacz który ma proporcje 16:9, nowe aplikacje,
szybki procesor A6, o wiele lepiej odtwarza się muzykę... to tylko kilka z wielu innych zalet tego telefonu :)

  Dziękuje mamuś!

Oto  Iphone 5 i kika zdj robionym nim :












PS! Jak widzicie na ostatnich notkach bardzo lubię bawić się w paintach i różnych programach do zdjęć. Jeśli pragnie Wam się  jakiś napis na ślicznym tle czy coś w tym stylu piszcie na pocztę lub w komach zawsze pomogę lub zrobię :) !

emeil : victoriakasinska@yahoo.com 

Do następnej!
Wiksooon

6 komentarzy:

  1. no ladnie robi zdjecia: )
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć takiego prezentu :D
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/2013/09/sheinside.html
    Bardzo zależy mi na wejście w obrazki ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ;D zdjęcia robi świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ło matko, zazdro! *.*
    Zapraszam do mnie mordo :D : http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia robi rewelacyjne :) Z pewnością będę obserwować :) Zapraszam również do siebie :)
    http://loreleifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń