niedziela, 1 września 2013

september please be good for me #13



A więc mamy już wrzesień, dla mnie nie tak straszny bo szkołę zaczęłam już 22 sierpnia i zdążyłam się z nią oswoić, ale w tym miesiącu powoli będzie wchodziło więcej nauki i lekcji. (sad)

Wczoraj była sobota i nie pojawiła się sobotnia notka (o urodzie) ale to przez to że ani ja ani Kasia nie miałyśmy dużo czasu ostatnimi dniami i nie było po prostu kiedy jej napisać. PRZEPRASZAMY!
Za to dziś na wieczór pojawi się fajny przepisik więc zajrzyjcie jeszcze potem ;) !
Notke postaramy się napisać jeszcze do następnej soboty, mam nadzieje :)

Wrzucam także photos troche spontanicznych zakupków, kilku rzeczy które kupiłam w ostanim czasie i dostałam :)




wycięta bluzka na ramiączka/ Gina Tricot - 50kr 



leggins/  
Bik Bok - 199kr 





bransoletka/ dostałam 


I to na tyle żegnam się z Wami

Do następnej moje kochane.

'September please be good for me' !

Wiksoooon :*

13 komentarzy:

  1. Świetna bluzka. Świetny blog. Obserwuje i licze na rewanż.

    sara-ideass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. leginsy swietne ;)
    rowniez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla nas ta bluzka wygląda trochę jak taka rozciągnięta szmatka i nie przypadła nam do gustu :P Natomiast bransoletka jest śliczna choć mogłaby być większa bo lubimy jak coś rzuca się w oczy :D
    Zapraszamy również do nas :)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, bardzo mi się tutaj podoba! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszulka <3
    miałam kiedyś podobne legginsy tylko w kolorze kremowym , zdecydowanie czarne daja lepszy efekt ! poproszę o stylizacje w nich :)

    zapraszam do mnie :*

    vejra.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są akurat takie ciemno szare, a stylizacja pojawi się może w najbliższym czasie :)

      Usuń
  6. fajne :)
    obserwujemy?
    pinamint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku nie chciałabym zacząć te kilka dni wcześniej :( Powodzenia w szkole :) +obserwuję inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na szczęście jeszcze miesiąc wolnego ;D
    śliczna bransoletka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście słynne BACK TO SCHOOL mnie już nie tyczy:)
    Życze powodzenia i obserwuję
    Pozdrawiam
    http://drugastronawieszaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Prowadzisz świetnego bloga!

    Obserwuję i czekam na nowe posty :)

    P.S Prowadzę nowego bloga muzycznego. Dopiero zaczynam i szukam wsparcia. Jeżeli lubisz muzykę, zaobserwuj: http://pamietnikmuzoholika.blogspot.com/

    Z góry dziękuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń