sobota, 6 lipca 2013

Mini-spa, Lana Del rey /4

 
Hellou! Jak tam? U mnie na luuuzie, co prawda wakacje mijają bardzo szybko, dzień za dniem leci, ale za to jak zajebiście! Za około godzinkę przyjeżdża do mnie kuzynka, która studiuje kosmetologie (a raczej już skończyła)  i będę miała mini-spa, hehe. W planach przedłużanie rzęs, ona poćwiczy ja skorzystam, same + :)
Może jeszcze coś mi zaproponuje (^^)  tak czy inaczej dziś dzień poświęcam jej a ona mi :)
Potem (w następnej notce) postaram się pokazać Wam zdjęcia przed/po, może któreś z Was się spodoba i będzię chciała skorzystać, hehe :)

Lana Del Rey, muszę się przyznać że chyba się zakochałam w tej kobiecie.
Jej głoś, piosenki, wygląd
. Perfekcja.
                                                             Zostawiam jej kilka nut. 





PS.
Zaobserwuj mnie na Instagram, - viktoriapatricia

          No to do następnej robaczki!
/Wikson

<3

2 komentarze:

  1. Świetny blog :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :D
    http://victoriaplaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ją ! :)

    http://pysieqxd.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń