piątek, 26 lipca 2013

Rzęsomania #6



Hellou, hellou, hellou.  Dziś krótka notka. W końcu zamierzam dodać zdjęcia rzęs przed/po. Trochę było z tym czekania, wiem,  ale nie mogłam tego zbytnio ogarnąć. Tak czy inaczej dziś Wam je tu zamieszczę i podziwiajcie talent Kasi hehe :) Dodam też kilka fot z ostatnich zdjęć z dziewczynami. Nie ma to jak bawic się w fotomodelkę. <ok>.


Rzęsy:

przed/po

Pare zdj. :

                               Przypominam o tym że możecie zaobserwować mnie na Instagramie, moja nazwa                                                                              to viktoriapatricia

                       
                   Do następnej robaczki <3
                                                                              Wikson.

7 komentarzy:

  1. dlaczego mnie obrazilas i pow ze ejstem robakiem

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia , rzęsy mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych zdjęciach przypominasz mi pewną aktorkę :))
    Ładne rzęsy :>
    http://abracadab-raaa.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie wyszło genialnie !;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do rzęs, to efekt jest świetny, a zdjęcia prześliczne *.*

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz ? :)
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń