poniedziałek, 29 lipca 2013

endless summer #7

 Hellou. Co u Was? U mnie ostatnio trochę skomplikowanie. Trochę niemiłych sytuacji, i tych kilka nie wyjaśnionych..Cóż, ale dzięki bliskim wakacje mimo tych komplikacji lecą mi prześwietnie. Tym bardziej że pogoda dopisuje. Całe dnie spędzam sobie z przyjaciółmi, najczęściej nad naszym Radomskim zalewem i jest dobrzee! :D  Teraz jedyne czego mi potrzeba to chłodny prysznic i pójść spać. Zostawiam jeszcze kilka fotek z dziś










Do następnej!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

-Wikson 

20 komentarzy:

  1. śliczna jesteś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obs :) Odwdzięczę się ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia:)

    dziękuję i również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześwietne okulary ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. masz ładny kolor włosów ::) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś ładna ;)
    Obserwujemy? (odp u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  7. życie zawsze jest skomplikowane, niestety ..
    Prześlicznie wyglądasz;)
    obserwujemy? Ja już;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne okulary ! ;* Pozdrawiam ! ;*

    http://wllarol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. TAK BARDZO PODOBNA DO TAYLOR MOMSEN

    OdpowiedzUsuń