środa, 21 sierpnia 2013

NewIN & Kilka faktów...

Ostatnio kiedy przeglądałam komentarze od Was, zauważyłam że jedna dziewczyna chciała żebym napisała notkę typu 'kilka faktów o mnie', i dzisiaj mam zamiar napisać coś w tym stylu.
Jedziemy! :
1. Od ponad 3 lat żyje za granicą.
2. Stanowczo za dużo bluźnie. Hehe.
3. Lubię śpiewać, chociaż nie umiem.
4.Nie uznaje spowiedzi, buhaha.
5. Jaram się tatto'sami i kolczykami.
6. Lubie grać w gry samochodowe.
7. Obgryzam pazury.
8. Szkoda mi starych mocherów :C
9. Mam wieczny bałagan w szafie/szafkach. Oups.
10.  Lubie pić mleko w nocy.


W tym poście pokaże Wam jeszcze kilka rzeczy które udało mi się ostatnio kupić.
(w ostatnie dnie w PL)

czerwona bluzka na górze- Pull&bear / szara po prawo- Sinsay / bordowa po lewo- Sinsay / spódniczka- Bershka / stopki Adidas'a- Adidas 

W prawdzie nadzwyczajnych ciuszków nie kupiłam, bo był to bardziej spontaniczny wypad.
 Jedynie spódniczka była w planach, bardzo podobają mi się takie zwykłe/niezwykłe motywy i na pewno w mojej szafie pojawi się ich  więcej. 
________
Tak na marginesie już jestem w Szwecji i od dziś na blogu będzie o wiele lepiej, więcej notek, więcej zdjęć :)


Zapraszam wszystkich do obserwowania i komentowania! Odwdzięczam się tym samym! :) 


Do następnej kochani!

- Wikson 

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie tu , ładne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ciuszki :*
    widzę , ze mamy dużo wspólnego :) pkt 2,3,5,7,8,9,10 :)

    vejra.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne łupy ;)
    najlepsza spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe fakty ^^
    I świetne ciuszki :)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/
    zapraszam bardzo serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ciuszki fajnee :D łoj ja tez obgryzam paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna spódnica + ja też lubię pić mleko w nocy ^-^
    http://swiat-natalii.blogspot.com/ <<< zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń