wtorek, 6 sierpnia 2013

'Coś nowego' #8



    Hmm, dziś mam prze zajebistą wenę na pisanie jak nigdy! Cieszycie się? Teraz to będzie częstsze zjawisko :P W sumie jak tak się zastanawiałam to rzadko tu bywam a przecież po to mam ten blog żeby na nim systematycznie przebywać. Chyba brak czasu to już mało dobra wymówka.. pozostaje mi teraz obiecać Wam jedynie poprawę :)

Tak w ogóle to wpadłam ostatnio na dosyć ciekawy (i inny)  pomysł, a mianowicie coś co nazwałam - "Sobota z urodą"

Na czym to polega? 
 A więc w każdą sobotę na blogu będą pojawiać się notki o tematyce związanej z urodą. Notki będę pisane w części przeze mnie i w części przez moją kuzynkę Kasie. Która, jak już raz wspomniałam na blogu jest świeżo upieczoną Panią kosmetolog.  Będziemy pisać o wszystkim, od włosów po paznokcie, czy nawet cerę. Tak czy inaczej, zapowiada się fajnie! Tak? :)
 -> Zachęcam Was jeszcze do komentowania, i pisania w komentarzach Waszych propozycji co do sobotnich notek. JAK MA MI SIĘ UDAĆ TO TYLKO Z WAMI. :)




!! Serdecznie zapraszam do ogólnego komentowania i obserwowania, odwdzięczam się tym samym!  !!
Do następnej!

-Wikson


9 komentarzy:

  1. pomysl na notke;nagrajcie fiomik jak depilujecie miejsca intymne

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za obserwacje i ja tez obserwuje ;)) fajny blog i fajne notki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i fajny pomysł na posty :P
    Ja również Cię obserwuję :>>
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo to super;) nie moge się już doczekać takich notek;d
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł z tymi co sobotnimi notkami o urodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm fajny pomysł, a mogłabyś zrobić też notkę : kilka faktów o tobie ?



    sarabrych.blogspot.com <- zapraszam do komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły pomysł na notkę ;) Z pewnością zajrzę tu częściej ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;3
    Pozdrawiam ;* ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń